Drama Korea Terbaru Hwarang (KBS) Bakal Mengatasi Populariti Scarlet Heart Ryeo?

Drama Korea Terbaru Hwarang (KBS) Bakal Mengatasi Populariti Scarlet Heart Ryeo? - Hallo sahabat Info Kesehatan, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Drama Korea Terbaru Hwarang (KBS) Bakal Mengatasi Populariti Scarlet Heart Ryeo?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Indonesia, Artikel Info Sehat, Artikel Kabar, Artikel Kesehatan, Artikel Malaysia, Artikel News, Artikel Obat Herbal, Artikel Tips, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Drama Korea Terbaru Hwarang (KBS) Bakal Mengatasi Populariti Scarlet Heart Ryeo?
link : Drama Korea Terbaru Hwarang (KBS) Bakal Mengatasi Populariti Scarlet Heart Ryeo?

Baca juga


Drama Korea Terbaru Hwarang (KBS) Bakal Mengatasi Populariti Scarlet Heart Ryeo?

Assalamualaikum.

Lama tak menulis kan? Haha. Okay, kali ini kita korek apa yang ada dalam draft, sunting sana sikit sini sikit, kita publish saja. Malas bebeno ceritanya. Haha. Tajuk entry macam biasalah, makin panjang makin bagus. Kekeke.

Okay, straight kepada cerita utama kita, selepas selesainya tayangan Sweet Stranger And Me, maka akan bermulalah tayangan sebuah lagi drama yang promosinya sama gah seperti Scarlet Heart Ryeo dulu. Drama Scarlet Heart Ryeo dulu mendapat sambutan menggalakkan oleh peminat drama Korea antarabangsa walaupun pada hakikatnya di Korea, drama Love Under The Moonlight jauh lebih mendapat sambutan dan ratingnya juga mengalahkan rating Scarlet Heart Ryeo. Sampaikan ada yang kata, Scarlet Heart Ryeo indah khabar dari rupa. Tak adalah sehebat macam yang digembar-gembur. Tapi bagi aku, masing-masing punya selera kan? Walaupun ada yang tak berkenan dengan endingnya.

Aku sendiri, jujur cakap, lepas habis download complete epidode Scarlet Heart Ryeo, aku sendiri tak berkesempatan tonton lagi. Macam mana orang sibuk dengan Team Wang So ke Team Wang Wook ke, aku belum tergoda lagi nak tengok. Mungkin sebab aku tengok versi original China punya ada sampai 2 season, jadi aku terbantut rasa nak tengok. Mungkin lepas aku habiskan drama yang lain-lain dulu kot. Goblin okay! Gong Yoo jalan dulu. Heee.

Oh, nak cerita pasal Hwarang kan? Haha. Drama ini akan ditayangkan pada Isnin dan Selasa, di Malaysia bolehlah layan di KBS World. Kalau macam aku, malas nak tengok TV, aku download saja. 


Haaa. Nampak tak kenapa aku cakap cerita ini ada kemungkinan atasi populariti Scarlet Heart Ryeo? Hahaha. Sebab lebih kurang sama kan? Scarlet Heart Ryeo pun ada line up jejaka-jejaka kacak, sama jugalah dengan Hwarang. Hero dia Park Seo Joon, Hyung Sik ZEA pula jadi teraju kedua, Min Ho Shinee pun ada, dan yang ditunggu-ditunggu dah tentulah para ARMY sekalian punya hearthrob, si V tu. V adalah ahli pertama kumpulan BTS yang melibatkan diri dalam bidang lakonan, samada jadi macam Baekhyun dalam Scarlet Heart Ryeo, kita tunggu tayangan nanti okay.

Drama Hwarang ini berlatar belakangkan kerajaan Silla. Drama ini akan mengetengahkan kisah kumpulan elit jejaka-jejaka di zaman kerajaan tersebut. Teraju wanita yang bertuah tak lain tak bukan adalah Go Ara. Sebelum ini Go Ara pernah melakonkan watak puteri raja dalam sebuah filem bersama Yoo Seung Ho bertajuk The Magician, jadi mungkin drama sageuk tak akan menjadi masalah buat dia.


Okay, bagi sesiapa yang rasa nak cuci mata tengok perkara-perkara indah di muka bumi, bolehlah cuba layan drama Hwarang ini okay. Haha. Till here. Jom layan trailer dia. Selamat malam. Assalamualaikum.








Demikianlah Artikel Drama Korea Terbaru Hwarang (KBS) Bakal Mengatasi Populariti Scarlet Heart Ryeo?

Sekianlah artikel Drama Korea Terbaru Hwarang (KBS) Bakal Mengatasi Populariti Scarlet Heart Ryeo? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Drama Korea Terbaru Hwarang (KBS) Bakal Mengatasi Populariti Scarlet Heart Ryeo? dengan alamat link https://sehatberjamaah.blogspot.com/2016/12/drama-korea-terbaru-hwarang-kbs-bakal.html

Subscribe to receive free email updates: